hm hmmm
Panie spedytorze ze tak powiem z pana taki swiatowy czlowek jak zdupy trabka .
1) Naczepa jest czescia auta w chwili jak jest podlaczona do ciagnika .
2) prawo dla kazdego kierowcy jest takie same na calym swiecie niespawnym pojazdem nie masz obowiazku jechac/brac do uzytkowania masz prawo a wrecz obowiazek odmowy jego uzytkowania.
3) Zaplombowane auta sprawdza sie tak samo co do stanu technicznego jak i kazde inne nie zaplombowane auto .
4) W wypowiedzi koperka byla mowa o drzwiach a nie o plandece . Drzwi otwieral on sam i wiedzial ze sa od dluzszego czasu uszkodzone .Wiec mial wiele okoazji zeby cos z tym zrobic lub odmowic jazdy takowym sprzetem .
5) jako "spedytor "powinienes wiedziec ze : CMR nie jest ubezpieczeniem wiec kierowca nie jest ubepieczony w chwili podpisania vrachtbrief . Napewno towar jak i auto musi byc uzbezpieczone przez jego pracodawce . Jego pracodawca powinien tez byc uzbepieczony od wypadku jego pracownikow w trakcie pracy lub choroby.
I tu moja rada dla pana przelozonego : prosze wyslac tego swiatowca na ponowne szkolenia bo mozecie miec niesamowite problemy z powodu jego niekompetencji .Bo skoro wielki "SPEDYTOR "wysylajacy dziesiatki kierowcow dziennie po naczepy nie wie ze CMR nie jest ubzepieczeniem , nie ma pojecia ze istnieja naczepy nie tylko plandekowe i niezwraca uwagi na drobnoski ktore moga wasza firme kosztowac krocie i nie zna wielu wielu innych aspektow logistyki i prawodawstwa z tym zwiazanego , to naprawde jak najszybsze wyslanie go na pownowne szkolenie jest jak najbardziej wskazane .
Co do Nostimos potwierdze kompetencje firmy . Osoba polsko jezyczna i jak najbardziej kompetentna jest pani Malgorzata .
Panie spedytorze ze tak powiem z pana taki swiatowy czlowek jak zdupy trabka .
1) Naczepa jest czescia auta w chwili jak jest podlaczona do ciagnika .
2) prawo dla kazdego kierowcy jest takie same na calym swiecie niespawnym pojazdem nie masz obowiazku jechac/brac do uzytkowania masz prawo a wrecz obowiazek odmowy jego uzytkowania.
3) Zaplombowane auta sprawdza sie tak samo co do stanu technicznego jak i kazde inne nie zaplombowane auto .
4) W wypowiedzi koperka byla mowa o drzwiach a nie o plandece . Drzwi otwieral on sam i wiedzial ze sa od dluzszego czasu uszkodzone .Wiec mial wiele okoazji zeby cos z tym zrobic lub odmowic jazdy takowym sprzetem .
5) jako "spedytor "powinienes wiedziec ze : CMR nie jest ubezpieczeniem wiec kierowca nie jest ubepieczony w chwili podpisania vrachtbrief . Napewno towar jak i auto musi byc uzbezpieczone przez jego pracodawce . Jego pracodawca powinien tez byc uzbepieczony od wypadku jego pracownikow w trakcie pracy lub choroby.
I tu moja rada dla pana przelozonego : prosze wyslac tego swiatowca na ponowne szkolenia bo mozecie miec niesamowite problemy z powodu jego niekompetencji .Bo skoro wielki "SPEDYTOR "wysylajacy dziesiatki kierowcow dziennie po naczepy nie wie ze CMR nie jest ubzepieczeniem , nie ma pojecia ze istnieja naczepy nie tylko plandekowe i niezwraca uwagi na drobnoski ktore moga wasza firme kosztowac krocie i nie zna wielu wielu innych aspektow logistyki i prawodawstwa z tym zwiazanego , to naprawde jak najszybsze wyslanie go na pownowne szkolenie jest jak najbardziej wskazane .
Co do Nostimos potwierdze kompetencje firmy . Osoba polsko jezyczna i jak najbardziej kompetentna jest pani Malgorzata .